بسته بندی نان و شیرینی

نان ، به طور کلی به عنوان یک محصول غذایی پخته شده از آرد شناخته می شود که مرطوب ، خمیر شده و گاهی اوقات تخمیر می شود. این یک غذای اصلی برای بشر از زمان ماقبل تاریخ بوده است. این محصول در اشکال مختلف و با استفاده از انواع مواد و روش ها در سراسر جهان ساخته شده است.اولین تکه نان احتمالا در زمان نوسنگی ساخته شده است ، تقریبا 12000 سال پیش ، احتمالا از دانه های خرد شده که با آب مخلوط شده باشد خمیری حاصل می شود که با قراردادن این خمیر بر روی سنگ های گرم و پوشاندن آن با خاکستر داغ پخته می شود. مصریان با تخمیر خمیر گندم قرص نان را کشف و گسترش دادند و همچنین آنها کوره پخت را توسعه دادند.

بخش عمده محصولات نانوایی به صورت تازه در سطح عمده فروشی و خرده فروشی به بازار عرضه می شود اما برخی از شیرینی های پخته شده و نشده ، پیتزا ، وافل ، خامه یا کیک پر شده از میوه در بازارهای اروپایی منجمد می شوند.

بیشتر فرآورده های پخته شده تازه فقط در دمای محیط چند روز ماندگاری دارند. قارچ ها رایج ترین نوع ارگانیسم فساد هستند که با محصولات پخته شده در ارتباط هستند. فعالیت آبی و دمای انبار مهم ترین عوامل تعیین کننده عمر ماندگاری کیک هستند.

مواد نگهدارنده مثل sorbets نیز رشد کپک را مهار می کند. در هند معمولا نان 4 تا 5 روز ماندگاری دارد و معمولا در کیسه های پلی اتیلن و پلی پروپیلن بسته بندی می شود.

در این مقاله به ارزیابی مواد بسته بندی مختلف ، پوشش ها و سیستم های مورد استفاده در بسته بندی نان و شیرینی می پردازیم.

مواد مبتنی بر کاغذ در صنایع نانوایی:

  • سینی های پخت
  • جعبه های کیک
  • کاغذ فر
  • کاغذ روغنی
  • کاغذ پوستر TDL

سینی های پخت

سینی های پخت روشی کارآمد برای تهیه ، محافظت و طبخ محصولات غذایی از جمله نان و کیک است. سینی های پخت مبتنی بر کاغذ یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای سینی های پلاستیکی یا فویل است. سینی های پخت و پز از تخته جامد ، یا کارتن تاشو ساخته شده اند ، سینی های پخت از یک منبع تجدید پذیر ساخته شده و بسته به آسترهای انتخاب شده قابل بازیافت هستند. مناسب برای تماس مستقیم با مواد غذایی ، سینی ها از نظر گرما مقاوم بوده و با خیال راحت در فرها قابل استفاده است. این کار حداکثر راحتی را برای مصرف کننده هایی که قادر به پخت محصول در بسته بندی آن هستند فراهم می کند. سینی های پخت در انواع شکل ها ، اندازه ها و رنگ ها موجود هستند و برای خطوط بسته بندی خودکار و دستی مناسب هستند.

جعبه های کیک

جعبه های کیک در هنگام انتقال از نانوایی به مصرف کننده ، از کیک و سایر محصولات نانوایی محافظت می کنند. جعبه های جامد و جعبه های تاشو ، معمولا در نانوایی ها استفاده می شوند و در یک و دو طرح مختلف موجود هستند. جعبه کیک نوآورانه جالب ، Torten Boy نام دارد که از یک سینی و درب تشکیل شده است. این جعبه می تواند از دو طرف باز شود و اجازه می دهد کیک به صورت افقی برداشته شود و نه به سمت بالا. با این کار از هرگونه مشکل در برداشتن کیک از جعبه جلوگیری می شود و اطمینان می یابد که هیچ آسیبی نبیند. جعبه‌های معمولاً استفاده‌شده برای نصب آسان جعبه‌های ۴ / ۶ گوشه

هستند.  جعبه‌های شیرینی نیز برای کیک‌های بزرگی که به حداکثر حفاظت نیاز دارند در دسترس هستند. کلیه جعبه های کیک را می توان به صورت سفارشی با آرم ، مارک یا طرح های تزئینی چاپ کرد تا از ارائه حق بیمه محصول اطمینان حاصل شود.

جهت مشاهده دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *