تأثیر واقعی بسته بندی بر خرده فروشان و مصرف کنندگان چیست؟

تأثیر واقعی بسته بندی بر خرده فروشان و مصرف کنندگان چیست؟

اکثر خرده فروشان اکنون آنلاین هستند. بنابراین بسته بندی مهمتر از هر زمان دیگری است. از جعبه ها گرفته تا کیف های لباس. بسته بندی به شما امکان می دهد محصول خود را ارتقا دهید و بر تصویر برند خود تأثیر مثبت بگذارید.

بنابراین تأثیر واقعی بسته بندی بر خرده فروشان و مصرف کنندگان چیست؟

در مورد این موضوع تاثیر ماشین بسته بندی زیاد است. در زیر به برخی از این تأثیرات اشاره کرده ایم.

 

تاثیرات بسته بندی

 

تصویر برند را تقویت می کند

بسته بندی شما باید به ساختن برند شما کمک کند. و یافتن محصولاتی را که متعلق به شما است برای یک مصرف کننده وفادار ساده کند. به عنوان مثال، لویی ویتون در طراحی بسته بندی خود بسیار عالی عمل کرده است. حتی می توانید بسته بندی را بدون آرم تشخیص دهید.

غول های مد فقط نام خود را روی هر بسته بندی قدیمی نمی چسبانند. آنها یک تجربه لوکس با کیف های کاغذی برجسته، کیف های لباس مارک دار و جعبه های سفت و سخت ایجاد می کنند.

 

برندهای راه اندازی شده را برجسته می کند

بسته بندی عالی مخصوصاً برای مارک های نوپا بسیار مهم است. زیرا می تواند تأثیر مستقیمی بر جذابیت کلی شرکت داشته باشد. مخصوصاً برای مارک های تجارت الکترونیکی.

 

 

بخش قابل توجهی از تجربه برای مصرف کنندگان بوجود می آورد

برای مصرف کنندگان، جعبه نقش زیادی در تجربه خرید کلی دارد. وقتی نوبت به بسته بندی تجارت الکترونیکی برای سفارشات آنلاین می رسد، شما نه تنها برند خود را تثبیت می کنید. بلکه خرید بعدی را نیز می فروشید. اگر بسته آسیب دیده باشد، اعتبار برای شما ایجاد نمی کند.

بسته بندی محصول رفتار مشتری را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. هر زمان که مصرف کنندگان خرید می کنند، بلافاصله محصولات را بر اساس نمای بیرونی آن قضاوت می کنند. هیچ راهی برای آن وجود ندارد. شکی نیست که وقتی بسته بندی جذاب به نظر می رسد، محصول بلافاصله مورد توجه آنها قرار می گیرد.

این فقط برای مارک های لوکس جذاب نیست. هر مصرف کننده ای می خواهد در تجربه جعبه گشایی احساس غرق شدن در مارک تجاری کند. از گره زدن روبان تا پایان کاغذ دستمال کاغذی و ظریف بودن. باید کاملاً متناسب با پیام مارک تجاری شما باشد.

 

می توان به عنوان مجموعه ای برای مصرف کنندگان مشاهده کرد

به جعبه نمادین آبی تیفانی فکر کنید. یکی از شناخته شده ترین بسته بندی های تاریخ خرده فروشی. ساده و ظریف است. اما شما بلافاصله می دانید که با دیدن آن جعبه کوچک آبی چه انتظاراتی باید داشته باشید.

همچنین بدون شک مطلوب ترین ظرف در تاریخ خرده فروشی است. بسته بندی نمادین می تواند چنان اهمیتی داشته باشد که افراد حتی جعبه های خالی را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

روشی را که احساس می کنیم در مورد یک برند تغییر می دهد

بسته بندی های قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد می تواند دلیلی باشد که مصرف کننده برند شما را نسبت به رقابت انتخاب می کند. در حقیقت، 52 درصد باورنکردنی از مردم در سراسر جهان به دلیل تأثیر مثبت اجتماعی و زیست محیطی در برندها، تصمیمات خرید را می گیرند.

مصرف کنندگان می خواهند با مارک های مرتبط با محیط زیست ارتباط برقرار کنند. شرکت های بزرگ در زمینه کمک به چهره عمومی خود پیشگام هستند.

مارک های کوچک و متوسط ​​مجبورند به یک روش دیگر پایداری را در بسته بندی خود اعمال کنند. اگر اعتبارات پایداری را در بسته بندی و تلاش های بازاریابی خود نشان دهند، از هر پنج مصرف کننده، یک مارک فعالانه انتخاب می کند. بسیاری از مارک ها با بسته بندی های سازگار با محیط زیست پیشرفت چشمگیری داشته اند.

روش های خلاقانه زیادی وجود دارد که می توانید کار آسانی داشته باشید و برند خود را از این طریق آن متمایز کنید. بنابراین در صورت امکان از بسته بندی های قابل تجزیه استفاده کنید.

صنعت مد و منسوجات به میزان قابل توجهی از آلودگی در جهان کمک می کند. جدی گرفتن پایداری می تواند به سادگی انتخاب مواد سازگار با محیط زیست مانند بامبو و کاه باشد.

شما از تأثیر واقعی بسته بندی بر خرده فروشان و مصرف کنندگان اطلاع دارید. نقطه شروع می تواند به سادگی همسان سازی بسته بندی شما با گزینه های سازگار با محیط زیست باشد.

 

 

راه حل های بسته بندی را با تأثیر بر روی راهنمای ما تولید کنید

می خواهید بسته بندی و محصول شما در دست مصرف کنندگان شما چگونه باشد؟

قبل از شروع به طراحی، موارد زیادی وجود دارد که باید در مورد ایجاد راه حل های بسته بندی خود بدانید. به همین دلیل دستگاه بسته بندی راهنمای خود را در زمینه طراحی بسته بندی محصول ایجاد کرده است.

شما همه چیز در دسترس دارید که به شما کمک می کند. راه حل مناسب بسته بندی برای نمایش چشمگیر محصول خود را پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *