تجهیزات بسته بندی مناسب برای آدامس و آبنبات ها

تجهیزات بسته بندی مناسب برای آدامس و آبنبات ها

صنایع ماشین سازی مسائلی دستگاه های بسته بندی انعطاف پذیری را برای تولید کنندگان برای بسته بندی آدامس و آبنبات و همچنین شیرینی های جویدنی ارائه می دهد و در این مقاله به تجهیزات مناسب برای دستگاه بسته بندی آدامس و دستگاه بسته بندی آبنبات  می پردازد.
توت فرنگی یا تمشک ، نارنجی ، لیمو یا کولا: محدودیتی برای طعم، شکل و قالب در بازار محصولات انبوه جویدنی وجود ندارد. با این حال طیف متنوعی از محصولات به انعطاف پذیری زیادی در بسته بندی نیاز دارد. دستگاه بسته بندی آدامس ماشین سازی مسائلی می توانند به تولید کنندگان در جهت یابی این موضوعات کمک کنند. با این دستگاه ساخت شرکت ما می توانید شیرینی های جویدنی و آدامس ها را در انواع بسته بندی انعطاف پذیری بسته بندی کنید و می توانید به صورت تک عددی این محصول را بسته بندی کنید و امکان بسته بندی چندین محصول با این ماشین بسته بندی وجود دارد. در حقیقت ماشین ها به حدی انعطاف پذیر هستند که می توانند برای چندین نوع محصول مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

طبق یک مطالعه جدید (Hexaresearch، 2019)، بازار آدامس به طور خاص رشد قابل توجهی را در نتیجه این نوآوری ها تجربه خواهد کرد. و انعطاف پذیری برای تولید کنندگان شیرینی های جویدنی و آدامس ها که به دنبال بسته بندی نوآورانه و ترکیبی هستند که نوآوری های بازاریابی را برجسته می کند و طعم ها و شکل های مختلفی را در خود جای می دهد، بسیار مهم است و ماشین سازی مسائلی بیش از 40 سال است که در زمینه طراحی ، تولید و بهینه سازی این ماشین آلات فعالیت دارد. به طور خاص 20 درصد دستگاه ها دستگاه برش و بسته بندی هستند.
این دستگاه ها قابلیت آپدیت شدن برنامه در صورت توسعه یافتن و تحولات جدید و بروز را دارد. به عنوان مثال ، عملکردهای خود تجزیه و تحلیل ماشینها امکان پیش بینی را فراهم می کنند، که شامل توسعه بیشتر از نظر دستورالعمل های عیب یابی و تمیز کردن از طریق پنل های لمسی و نمایش گرافیکی روی صفحه نیز می شود. با چنین راه حل های ابتکاری و آینده گرا ماشین سازی مسائلی در تلاش است تا به بهترین وجه ممکن در این زمینه اقدام نماید.

Different chewing gums on green background

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *