تحول در بسته بندی مواد غذایی

تحول در بسته بندی مواد غذایی

در حال حاضر یک انقلاب اتفاق می افتد. هر وقت به سوپرمارکت می روید ، همه چیز اطراف شما است. این انقلابی است که در حال تعریف دوباره نحوه طراحی بسته بندی مواد غذایی است. بیایید کمی به عقب برگردیم. چندین دهه است که برندهای بزرگ و صنعت های مختلف و والدین ما غذاهای خود را در مواد بسیار معمولی مانند انواع مختلف مقوا و پلاستیک بسته بندی می کنند.

بسته بندی مواد اصطلاحی است که به طور گسترده ای برای پوشش و بسته بندی استفاده می شود. هدف اصلی آن محافظت از محصول از اثرات زیست محیطی در طول سفر خود از کارخانه به مصرف کننده است. پیشرفت در پوشش مواد در زندگی واقعی ، کلیدی برای عمر طولانی تر محصول است. این مواد یک تقاضای پیش نیاز کلیه مواد خوراکی و غیر خوراکی است. محافظت عالی، نگهداری عالی و کیفیت قابل توجهی به شما می دهد.

این یک اصطلاح مدرن نیست. در حقیقت این زمان به دوران ماقبل تاریخ باز می گردد که انسان سعی در حفظ سهم خود برای تابستان ها داشته است. برگها بیشتر برای این منظور استفاده می شدند.در سیر تکاملی برگ ها جای خود را به جعبه های چوبی ، سبد های ساقه و …. دادند. هرچه حس زیبایی شناسی مردم پخته شد ، آنها به دنبال نقره و طلا رفتند تا همان نتایج را کسب کنند. در حال حاضر این لوازم جانبی دستگیر کننده خود را مانند سینی ها ، فنجان ها ، بسته های بسته ، آسترها و لنت ها توصیه می کند که توصیه می شود تا عواقب جانبی ظروف بسته بندی را کاهش دهند.

آنها همچنین بر اساس رنگ ها ، اشکال ، طرح هاو… تفاوت دارند. بسته بندی روز مدرن به ظهور کاغذ در این صنعت باز می گردد. سپس این کاغذ شکل تخته‌های کاغذ و تخته‌های فیبری را بدست آورد . سرانجام اینها کارتن شدند. علاوه بر این، آلومینیوم و انواع اضافه‌شده از پلاستیک های  مصنوعی نیز برای بهبود عملکرد و زیبایی  آن همکاری کردند. پلاستیک به عنوان جریان ضایعات به مدت چندین سال که تازه در سطل زباله ریخته شده باقی مانده بود … و در بسیاری از کشورها هنوز هم وجود دارد. اخیراً در کشورهای توسعه‌یافته، برنامه‌های بازیافت نشان داده  می‌شود که  برخی از این  مواد بسته‌بندی دور ریخته را از محل‌های دفن زباله به کارخانه‌های بازیافت، که مواد  را  دوباره به چیزی قابل‌استفاده تبدیل می‌کنند، منحرف می‌کنند. با این حال، بازیافت به دلیل استفاده از پلاستیک، در طی فرآیند بازیافت، در واقع دچار تنزل یا کاهش مصرف شده‌است.

جهت خرید دستگاه بسته بندی لبگیر قلیان کلیک کنید.

چه به صورت آنلاین و چه در یک بازار عمده‌فروشی، مصرف کنندگان با محصولی از طریق  بسته‌بندی آن مواجه می‌شوند. بنابراین، طراحی بسته‌بندی می‌تواند تفاوت در هدف فروش ایجاد کند.  طراحان بسته‌بندی اصلی مواد غذایی خود بازاریابان هستند. گاهی اوقات ، آنها می توانند طرح های بسته بندی تولید کنند که رقابت را با توجه به آن از بین ببرد.

بنابراین انقلابی که در طراحی بسته بندی مواد غذایی در جریان است چیست؟ شما ممکن است قبلاً حدس زده باشید: انقلاب مواد آن. و از مقوا تا پلاستیک دیگر هیچ چیز دیگر یکسان نخواهد بود.

یک تغییر استفاده از الیاف چوب پایدار و ضایعات پس از مصرف برای مقوا است. این خبر خوب برای جنگل های ما است که قرن ها مورد حمله خمیر چوب و چوب قرار گرفته است. به خاطر داشته باشید که آب و هوا تمیز ما اغلب از سرزمین‌های وحشی ما سرچشمه می‌گیرند بنابراین مهم است که آن‌ها را به شکل مناسب نگه داریم.

سپس فراورده‌های مقوایی حاصل از الیاف بازیافتی تولید می‌شود. این “زباله پس از مصرف”  نامیده می‌شود و بسیاری از کاغذ و اوراق card در حال حاضر حاوی  برخی  از  مواد  بازیافتی  هستند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *