رنگ هایی که بر فروش مواد غذایی تاثیر می گذارند

رنگ هایی که بر فروش مواد غذایی تاثیر می گذارند

رنگ نه تنها بر سطح آگهی بلکه در سطح ضمیر ناخودآگاه تاثیر می گذارد. جفت شدن رنگ و غذا می تواند از طریق تقویت پیوند عاطفی به سلیقه قدرتمند باشد. چگونه می توانید از این رنگ در نظر خود در بسته بندی خرده فروشی غذای خود استفاده کنید؟

رنگ های قرمز و زرد ، رنگ اصلی مواد غذایی هستند که باعث برانگیختن ذائقه و تحریک اشتها می شوند. هر دو رنگ قرمز و زرد نیز در جلب توجه موثر هستند. صنعت فست فود به دلایل خوبی این ترکیب را پذیرفته است، زیرا موثر است. در حوزه غذا ، البته شما می خواهید که از یک معنای فست فود دوری کنید ، اما با این وجود این رنگ ها هنگام استفاده به تنهایی و یا در جفت های مختلف می توانند بسیار موثر باشند.

نارنجی ، ترکیبی از قرمز و زرد ، به طور طبیعی خودش را به غذا به عنوان رنگ اشتها آور دیگر قرض می دهد. نارنجی برای مدتی به رنگ مد روز در آمده است ، پس از آن اگاه باشید که هنگام استفاده از آن ، محبوبیت آن می تواند بر روی محصول شما بسته به زمینه و نیت آن کار کند.

رنگ هایی که بر فروش مواد غذایی تاثیر می گذارند

سبز ، سازگاری با محیط زیست ، سالم (فکر کردن در مورد سبزیجات) اما مراقب باشید زیرا سبز نیز می تواند نا امید کننده باشد. اتصال جانبی محیط زیست به سبز اغراق آمیز است و دیگر انتظار نمی رود که محصولات محیط زیست به رنگ سبز باشند ، چرا که سازگار با محیط زیست عادی تر شده و استثنا کمتری دارد.

آبی و بنفش رنگ های سرد هستند و اگر به درستی انجام نشوند ، می توانند جذاب کننده نباشند. رنگ های سرد اشتها را زیاد تحریک نمی کنند به همین دلیل زمینه و کاربرد دقیق باید در نظر گرفته شود.

رنگ های سفید تمیز و خالص هستند ، اما همچنین می توانند کاملا واضح ، ساده و استریل به نظر برسند ، بنابراین این رنگ دیگری است که باید با دقت اعمال شود.

مشکی دلالت بر ظرافت ، براق و سطح بالا دارد. با این حال برای بسته بندی غذا ، رنگ قهوه ای اغلب جای سیاه را به عنوان یک رنگ اشتها آور دیگر می گیرد که هنوز هم می تواند با همان توصیف کننده های سیاه به تصویر کشیده شود.

رنگ قهوه ای و خاکی گرم ، اشتها آور ، سالم و طبیعی است. مراقب باشید رنگ خاکی به عنوان نگاه طبیعی در بخش مواد غذایی خاص مورد توجه قرار می گیرد.

رنگ های روشن باعث ایجاد طعم و مزه مانند شیرینی و دسر می شود. ترکیب های رنگی سرگرم کننده می توانند در مورد غذاهای سرگرم کننده مانند آبنبات کاربرد داشته باشند.

رنگ های مطیع و خاموش حاکی از طعم های غنی، عمیق و پیچیده هستند. این طیف رنگ ها اغلب برای طعم های میوه ای به کار می روند اما برای طعم های غنی و شیرین مثل شکلات مناسب هستند.

رنگ های مورد استفاده در بسته بندی محصول در صورت لزوم باید عطر و طعم محصول را نشان دهند. محصولی با طعم ذغال اخته با رنگ نارنجی در مغز کار نمی کند ، مغز باید بدون فکر کردن فورا آن را دریافت کند. به یاد داشته باشید ، محصول شما فط یک پنجره 2-3 ثانیه ای در مقابل مصرف کننده در قفسه خرده فروشی دارد. تقویت عطر و طعم  بصری (از جمله تصاویر در صورت کاربرد ، ونه فقط رنگ) برای ایجاد هرچه بیشتر حواس ، حتی به صورت ناخوداگاه است.غذا مزیت اضافه کردن طعم ، بو ، خاطرات و احساسات را دارد ، بنابراین در بسته بندی محصول کلی خود از این مزیت استفاده کنید تا این ارتباط عاطفی فوری با مصرف کننده برقرار شود.

جهت رسیدن به این ارتباط عاطفی بین تولید کننده و مصرف کننده لازم است دستگاه بسته بندی جهت بسته بندی با کیفیت محصولات طراحی و تولید گردد که می توانید جدیدترین دستگاه های بسته بندی را در اینجا مشاهده نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *