فناوری بسته بندی قند حبه

فناوری بسته بندی قند حبه

تا چند سال گذشته قند را به صورت کله به بازار عرضه می کردند و مصرف کننده بعد از خرید قند باید آن را با کمک قند شکن و لوازمی از این قبیل قند کله را به حبه های کوچک قند تقسیم می کرد که این کار بسیار زمان بر بود و خطراتی از قبیل آسیب دیدن دست و… را هم در پی داشت و از آن جایی که جهت راحتی این قبیل امور برای انسان ها تکنولوژی وارد عمل شده است دستگاه هایی جهت تولید قند حبه توسط کارخانه های تولید قند به کار گرفته شده است و کارخانه های تولیدی باید به این نکته توجه کنند که کیفیت قند تولیدی حفظ گردد و با توجه به اینکه قند رطوبت بیشتری نسبت به شکر دارد در نتیجه قدرت جذب آلودگی هم در آن بیشتر است بهتر است بسته بندی گردد تا قند تولیدی کیفیت اولیه را داشته باشد و باعث توجه خریداران و افزایش فروش گردد. ماشین سازی مسائلی طراح و سازنده دستگاه بسته بندی نان خامه ای, دستگاه بسته بندی ویفر شکلاتی و .. شما را با فناوری بسته بندی قند حبه بیشار آشنا می کند.

بیشتر مردم ایران روزانه همراه چای قند حبه مصرف می کنند و این فرصتی طلایی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال زمینه های سود آوری جدید هستند. ماشین آلاتی جهت مکعب و حبه کردن قند طراحی  و تولید شده اند که می توانید از آن ها استفاده نمائید و در انتها با استفاده از دستگاه بسته بندی قند حبه آن ها را به صورت تک عددی و یا دوتایی در بسته بندی های استاندارد ، شکیل و زیبا بسته بندی کنید و به بازار عرضه کنید.

قند را می توانید به صورت شکسته شده و فله ای نیز خریداری کنید اما ناگفته نماند که خرید قند به صورت فله به دلیل اینکه همان طور که قبلا هم نیز گفته شد قابلیت جذب بالایی در آلودگی ها دارد ممکن است آلودگی هایی را به بدن فرد منتقل کند اما اگر از قند بسته بندی شده استفاده نمائید علاوه بر داشتن بسته بندی صحیح ، محصولی بدون رطوبت ، بدون تغییر رنگ و با کیفیت خواهید داشت.

در حال حاضر قند حبه با طعم های جدید و متنوع از قبیل دارچینی ، زعفرانی ، زنجبیلی و… تولید می شوند و تعداد کمی کارخانه دارای مجوز ، قند حبه طعم دار در ایران تولید می کنند و ما بقی در کارگاه های زیر زمینی یا مشاغل خانگی فعالیت می کنند. بنابراین سرمایه گذاری در تولید قند حبه طعم دار پیشنهاد می شود. اما این نکته را خاطر نشان می کنیم که دستگاه های بسته بندی قند حبه شرکت ماشین سازی مسائلی هم در کارخانجات بزرگ و صنعتی و هم در مشاغل خانگی و نیمه صنعتی قابل استفاده می باشد و توصیه می شود برای قندهای حبه از رنگ ها و طعم های طبیعی استفاده کنید. با استفاده از رنگ های طبیعی می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید.

برای راه اندازی کارخانه با ظرفیت تولید 100 تن شکر طعم دار در روز ، به یک قطعه زمین 5 هزار متر مربعی ، دستگاه های ساخت مکعب قند و طعم دهنده نیاز دارید (هر طعم نیاز به یک دستگاه جداگانه دارد). با این حال این ماشین آلات بسیار گران نیستند. با این حال ، اگر قصد ایجاد مشاغل در مقیاس کوچک را دارید ، فضای 20 متر مربعی کافی است. در این حالت ، مشتریان شما آشنایان شما یا فروشگاه های همجوار خواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *