فناوری بسته بندی کیک مافین

فناوری بسته بندی کیک مافین

مافین ها محصولات پخته شیرین هستند که به دلیل بافت نرم و سلیقه خاص مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرند. ماشین سازی مسائلی طراح و سازنده دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه, دستگاه بسته بندی شیرینی و شکلات و.. در این مقاله به بررسی شرایط پخت و بسته بندی بر کیفیت کیک مافین می پردازد. ترکیبات اصلی مافین ها – آرد ، شکر ، کره و تخم مرغ – نقش مهمی در ساختار ، ظاهر و کیفیت غذا در محصول ایفا می کنند. فرآیند پخت به خودی خود یک عامل تعیین کننده در تولید کالاهای پخته شده با کیفیت بالا است. پخت یک فرآیند انتقال حرارت و جرم همزمان است که با افزایش سریع دمای هسته و ایجاد پوسته سطح خشک مشخص می شود. همچنین ، افزایش دمای داخلی به چندین واکنش شیمیایی و تغییرات جسمی مرتبط است ، که هم برای تبدیل خمیر کیک به مافین و هم برای گسترش حجم محصول است. در نتیجه ، شرایط فرآیند پخت – دمای فر ، مدت زمان پخت و رطوبت اجاق گاز – بر رشد همه خصوصیات کیفیت تأثیر می گذارد. از ویژگی‌های کیفیت مختلف، رنگ پوسته سطحی یکی از ویژگی‌های مهم کیفیت است، زیرا ارزش آن مستقیماً بر پذیرش مصرف‌کننده اولیه تاثیر می‌گذارد. هنگامی که دمای سطح از 100 درجه سانتیگراد بیشتر باشد ، واکنش های قهوه ای فعال می شوند و بنابراین پوسته تیره تر می شود.مافین ها همچنین با یک ساختار متخلخل و یک بافت اسفنجی مشخص می شوند. این محصولات در اندازه ها ، شکل ها و فرم های مختلفی موجود هستند. از آنجا که این محصولات حاوی رطوبت بالایی هستند ، مستعد رشد کپک هستند و از این رو مواد بسته بندی شده انتخاب شده نباید رشد کپک را تشویق کنند. مواد بسته بندی مورد استفاده از پلی پروپیلن (PP) ، پلی پروپیلن چدن (CPP) ، پلی وینیل کلرید (PVC) و غیره است. در حالی که انتخاب سلفون بسته بندی بستگی به دستگاه بسته بندی و اقتصاد مورد نیاز دارد.چندین سبک بسته بندی محبوب وجود دارد ، که به طور گسترده ای در انواع مافین ها (از هر شکل و اندازه) استفاده می شود. بیسکویت های بسته بندی شده با استفاده از دو سبک بسته بندی زیر باید از اندازه و شکل مشترک با یک قوام خاص و تحمل نسبتاً باریک در ابعاد آنها برخوردار باشند.

بسته بندی انتهایی در فناوری بسته بندی کیک مافین

این سبک بسته بندی ، بسته بندی کلاسیک و سنتی مافین است. انتهای بسته بندی به صورت مرتب و محکم و به وسیله گرما و حرارت بسته شده است. با توجه به فضای مرتب و محکم فیلم ، این بسته به مافین های سخت و نیمه سخت و بسیاری از انواع کیک های دیگر ، حداکثر محافظت مکانیکی و خاصیت سد قابل قبول را می دهد. لفاف enfold موثرترین راه ارائه توسط بسیاری از متخصصان بازاریابی است، نه تنها به خاطر شکل تمیز و بی‌عیب و نقص، بلکه به دلیل توانایی آن در تمایز واضح محصول در میان گروهی از اقلام بسته‌بندی در قفسه‌های خرده‌فروشی.

بسته بندی پیلوپک

این روش بسته بندی استاندارد برای بسته های کوچکتر کیک مافین (بسته های میان وعده / بسته های یک وعده) است که حاوی یک یا چند مافین است. علاوه بر این ، بسته بندی بالش بالش برای بسته های بزرگتر با محصولاتی که در لبه ایستاده اند نیز استفاده می شود. در این پیکره بندی، اغلب به عنوان یک پوشش اولیه خدمت می‌کند تا برای بهبود ارائه و پذیرش، بیش از حد پیچیده باشد. جهت رسیدن به بسته بندی پیلوپک به دستگاه آن نیاز دارید که می توانید دستگاه بسته بندی کیک مافین را از ماشین سازی مسائلی تهیه و خریداری نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *