نقش بسته بندی محصولات مصرفی قسمت دوم

درک حرکت به سمت بسته بندی توتون و تنباکو

در مقاله گذشته ماشین سازی مسائلی در مورد بسته بندی ساده توتون و تنباکو و تاثیر آن بر معیارهای سیسات تا حدودی توضیحاتی را ارائه داده است و به دلیل طولانی بودن بحث و مورد توجه قرار دادن مشتری ادامه مقاله را در این مبحث بیان می کند. لازم به ذکر است که جهت خرید دستگاه بسته بندی توتون و تنباکو اینجا را کلیک کنید.

بسته بندی ارزش

بسته بندی همچنین می تواند برای انتقال ارزش به مصرف کنندگان استفاده شود. بسته های مشخص شده با قیمت (PMP) که به طور فزاینده ای در فروشگاه های راحتی عرضه می شوند ، یک استراتژی تبلیغاتی است که سیگنال ارزش مشخصی را برای پول ارسال می کند. در یک نظرسنجی انجام شده در هنگام خرید 48٪ از خریداران گفتند که PMPs آنها را به خرید محصول انتخابی خود ترغیب می کند. به نظر می رسد دلیل این امر این است که بسیاری از افراد سیگاری معتقدند PMP ها به دلیل سبک و برجسته بودن پیام ، قیمت تبلیغاتی ویژه ای را نشان می دهند ، حتی اگر قیمت نشان داده شده قیمت خرده فروشی توصیه شده باشد.  PMP همچنین به عنوان یک اقدام تاکتیکی برای جبران اثرات افزایش بودجه استفاده می شود. PMP های خریداری شده توسط خرده فروشان قبل از افزایش مالیات باید با قیمت نشان داده شده به فروش برسند و بنابراین ، به طور پیش فرض ، به یک قیمت پیشنهادی ویژه تبدیل می شوند.

بسته بندی سبز

در راستای نگرانی های روزافزون جامعه درباره مسائل زیست محیطی ، شرکت های کالاهای مصرفی به طور فزاینده ای استراتژی های بازاریابی سبز را اتخاذ می کنند.  در حالی که بازاریابی سبز واقعی باید یک استراتژی جامع شامل تمام جنبه های یک شرکت باشد ، یافتن فعالیت های سبز منشعب شده معمول تر است ، که طراحی مجدد بسته بندی ها اغلب نقطه شروع شرکت ها است. گزینه‌های موجود برای

افزایش پایداری بسته‌بندی عبارتند از توجه به اثرات زیست‌محیطی ساخته‌شده توسط تولید

مواد بسته‌بندی و منابع مادی، کاهش یا حذف استفاده از مواد شیمیایی مضر در بسته‌بندی،

کاهش تعداد سطوح بسته‌بندی، حمایت از صنعت بازیافت با استفاده از بسته‌بندی مجدد

محصول و اطمینان از اینکه ترکیب مواد مورد استفاده در بسته‌بندی قابل بازیافت هستند. در واقع “کاهش ، استفاده مجدد ، بازیافت” اکنون برای سازمان های دولتی ، گروه های علاقه مند به محیط زیست و شرکت های کالاهای مصرفی یک عنصر است. تلاش در صنعت نوشیدنی برای بسته بندی سبزتر شامل ظروف سبکتر و صرفه جویی در مصرف مواد است.

استراتژی های بسته بندی گروه های خاص مصرف کننده را هدف قرار می دهند

این استراتژی های دستگاه بسته بندی دخانیات بازاریاب ها را قادر می سازد مارک ها را با گروه های هدف مصرف کننده هماهنگ کنند. تأثیر بر قصد خرید ، به ویژه هنگامی که ارزشهای تجاری با ارزشهای شخصی همخوانی دارند. از آنجا که ارزشهای شخصی از عضویت در گروههای فرهنگی و همسالان نشأت می گیرد ، توجه دقیق می شود که کدام ارزشها برای گروه هدف مهم هستند. اسناد صنعت دخانیات تقسیم بندی واضحی را در رابطه با گروه هایی مانند جوانان ، زنان و طبقات پایین اجتماعی نشان می دهد. مقادیر چنین گروه هایی کنترل می شود تا استراتژی های بسته بندی متناسب با هرگونه تغییر باشد. به عنوان مثال ، بسته بندی های ارزش در مواقع فشار اقتصادی برجسته تر می شوند ، وقتی PMP ها مطلوباً درک می شوند زیرا نشان دهنده یک ارزش فضایی مدرن مثبت هستند. با توجه به بسته بندی های نوآورانه و نسخه های ویژه ، آنها بیشتر مورد توجه افرادی قرار می گیرند که اهمیت بیشتری به زیبایی شناسی بصری در طراحی می دهند. افرادی با CVPA بالا از زیبایی شناسی طراحی آگاهی بیشتری دارند و نشان داده شده است که این حس ذاتی طراحی تأثیر زیادی بر جذابیت درک شده بسته بندی ، انتخاب نام تجاری و قصد خرید دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *