چرا باید ساندویچ سرد را بسته بندی کرد

چرا باید ساندویچ سرد را بسته بندی کرد ؟

چرا باید ساندویچ سرد را بسته بندی کرد ؟

در سال های اخیر تغییر سبک زندگی مردم را به سمت مصرف غذاهای آماده سوق داده است. اخیراً افزایش روزافزون نوع «فست فود» جای غذا های آماده ناسالم را به تنقلات سالم و کاربردی رها کرده است. با افزایش مصرف مواد غذایی آماده، مطالعات بر روی تکنیک های بسته بندی برای افزایش ماندگاری مواد غذایی به موازات آن افزایش می یابد. مطالعات زمان ماندگاری برای ایجاد حداقل کاهش در طعم، بافت و عناصر غذایی محصول انجام می شود. در این راستا، در این مطالعه مروری بر آخرین پیشرفت ها در تولید و بسته بندی ساندویچ، یک محصول میان وعده مهم با پتانسیل رو به رشد در سال های اخیر، گنجانده شده است.

ساندویچ ها معمولاً از موادی مانند نان، سبزیجات، سس ها، گوشت و محصولات لبنی تشکیل شده اند. ساندویچ هایی که انواع گرم یا سرد دارند انواعی مانند باز، بسته و رولی نیز دارند. انواع نان مانند سفید، چاودار، گندم کامل، غلات کامل، لواش، تورتیلا ، فوکاچیا و نان فرانسوی معمولا در ساندویچ استفاده می شود. بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده پرکاربرد ترین روش بسته بندی ساندویچ است. گمان می رود اهمیت ساندویچی که می توان آن را به روش های مختلف در بخش غذای آماده تهیه کرد، در سال های آینده افزایش یابد.

بسته بندی ساندویچ یا بسته بندی ساندویچ اغذیه فروشی نقش مهمی ایفا می کند. هنگام فروش ساندویچ، داشتن ظروف با کیفیت و بادوام برای ایجاد محافظت برتر بسیار مهم است. انتخاب ما از بسته بندی ساندویچ نه تنها ظاهر ساندویچ های شما را افزایش می دهد، بلکه آنها را تازه و ایمن نگه می دارد. راه حل های بسته بندی ساندویچ ما در مواد مختلف موجود است، از بسته بندی ساندویچ مقوایی، بسته بندی واضح، ظروف پلاستیکی شفاف و بسته بندی ساندویچ سازگار با محیط زیست گرفته تا کیسه های ساندویچ، آستر سبد و بسته بندی کاغذی ساندویچ است.

بسته بندی ساندویچ های سرد نقش مهمی در صنایع غذایی دارد. این نه تنها کیفیت غذا را محافظت و حفظ می کند، بلکه باعث می شود حمل و نقل و خوردن آن در حال حرکت آسان تر و راحتر باشد و تجربه مشتری را نیز افزایش می دهد. در سال های اخیر، تقاضای فزاینده ای برای بسته بندی های پایدار و سازگار با محیط زیست وجود داشته است. مواد کمپوست پذیر و زیست تخریب پذیر به دلیل کاهش ضایعات و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی بسیار محبوب تر می شوند. بسته بندی ساندویچ علاوه بر پایداری باید
کاربردی و قابل اعتماد نیز باشد. ظروف ضد نشت، کیسه های عایق بندی شده و بسته بندی های مقاوم در برابر رطوبت برای جلوگیری از ریختن مواد غذایی و تازه و اشتها آور نگه داشتن غذا مهم هستند. به طور کلی، بسته بندی مناسب ساندویچ می تواند تفاوت بزرگی برای شما و مشتریانتان ایجاد کند. از غذای شما محافظت می کند، راحتی را برای مشتریان شما فراهم می کند و به ارتقای پایداری و مسئولیت زیست محیطی کمک می کند
.

چرا باید ساندویچ سرد را بسته بندی کرد

وقتی نوبت به ارائه ساندویچ و سایر غذاها در فروشگاه های رفاهی می رسد، بسته بندی مناسب می تواند باعث فروش یا شکست شود. خرده فروشان و سایر کارشناسان نحوه استفاده از بسته بندی را برای جلب توجه و تحریک اشتهای مشتریان به اشتراک می گذارند. تعداد فزاینده ای از خرده فروشان فروشگاه ها تأکید بیشتری بر غذا های تازه دارند، اما در بسیاری از موارد، تا پایان فرآیند توسعه به بسته بندی فکر نمی کنند. در نتیجه، تعداد بسیار زیادی از ساندویچ های تازه و لذیذ را می خورید و می روید و سایر غذاها را می برید تا جایی که فروش آن ها به پایان برسد.

بسته بندی برای موثر بودن نباید شیک یا گران باشد. در واقع، بهترین بسته بندی مینیمالیستی است یا شفاف یا با پنجره ای شفاف برای تاکید بر کیفیت محصول داخل بسته.
مواد اصلی ساندویچ را با قرار دادن آنها در بسته بندی مشخص کنید تا به وضوح نمایان شوند، مثلاً طرف های برش خورده رو به بیرون باشند. هیچ راهی بهتر از یک تصویر وسوسه انگیز برای تشویق یک خرید فوری وجود ندارد
.

در سال های اولیه برنامه غذا های تازه فروشگاه ها ساندویچ ها در بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده (MAP) ارائه می شدند. در طی این فرآیند، اکسیژن از بسته خارج می شود و قبل از آب بندی با گاز یا مخلوطی از گاز های مختلف جایگزین می شود تا از اکسیداسیون و رشد میکروب ها جلوگیری شود. این امر باعث افزایش عمر مفید محصول گاهی تا 17 روز می شود.

هنگام توسعه یک محصول جدید، ما همیشه بسته بندی را به عنوان بخشی از فرآیند در نظر می گیریم و بسته بندی را برای فروشندگان جدید مشخص می کنیم. بسته بندی اطلاعات را ارائه می دهد. بسته بندی نقشی مرکزی و در برخی موارد فعال خواهد داشت، زیرا صنعت محصولات با تلاش های ایمنی غذایی خود به جلو حرکت می کنند. بسته بندی نگهداری محصول را انجام می دهد: اطلاعات را منتقل می کند. وقتی یک سر کاهو یا (یک) سیب را بر می دارید، نمی دانید چه مارکی است، اما با بسته بندی بیشتر، می توانید تا برچسب بسته بندی قابلیت ردیابی را ببینید. در آینده، نوآوری های بسته بندی مواد غذایی بیش از این گسترش خواهد یافت.

ایده های قابل توجه بسته بندی ساندویچ

به سختی می توانید فردی را پیدا کنید که از یک ساندویچ رضایت بخش لذت نبرد. ساندویچ ها از نان دست ساز گرفته تا گوشت های لذیذ، یکی از خوشمزه ترین غذا هایی هستند که می توانید برای ناهار یا شام از خود پذیرایی کنید. این ایده های چشمگیر بسته بندی ساندویچ یک ساندویچ سنتی را به سطح کاملا جدیدی ارتقا می دهد. ما معتقدیم اگر هر نوع غذایی را بسته بندی می کنید، حتی یک ساندویچ «ساده»، باید چشم نواز باشد و دقیقاً متناسب با آن باشد. همانطور که همیشه گفته شد یک طراحی بسته بندی خوب باعث می شود مشتریان شما را به یاد بیاورند.

بنابراین صرف نظر از اینکه شما یک شرکت بزرگ هستید یا یک کسب و کار پذیرایی محلی کوچک، بررسی چگونگی بهبود بسته بندی ساندویچ باید یکی از اولین اهداف برند شما باشد و اگر دقیقا نمی دانید کجا یا چگونه این کار را انجام دهید، وجود دارد. در عین حال می توانید این برند هایی را که با بسته بندی ساندویچ خود کار بسیار خوبی انجام داده اند، بررسی کنید.

این ایده های بسته بندی ساندویچ به گونه ای طراحی شده اند که به مصرف کنندگان اجازه می دهند ساندویچ گرم یا سرد را در حال حرکت بدون آسیب رساندن به طعم ساندویچ مصرف کنند. برای ساندویچ های داغ، بسته بندی مقوایی فلوت دار و عایق شده به حفظ گرما کمک میکند و ساندویچ را حفظ میکند. مقوا حتی در مایکروویو ایمن است! ساندویچ های سرد را می توان به صورت سلفونی بسته بندی کرد . بسته بندی دارای نوارهای پارگی است که بسته را به راحتی باز می کند و همچنین به مصرف کننده اجازه می دهد مستقیماً از بسته بندی غذا بخورد. فضای بسته بندی همچنین باعث می شود بسته ها به راحتی مارک شوند.

چرا باید ساندویچ سرد را بسته بندی کرد

چرا باید ساندویچ سرد را بسته بندی کرد ؟

ساندویچ های آماده، قیمت نسبتا پایینی دارند و گروه هدف این قبیل محصولات افرادی مانند دانش آموزان، دانشجویان، کارگران و یا کارمندانی هستند که می خواهند وعده ناهار یا عصرانه سبک و کم هزینه بخورند لذا باید به صورت کاملا بهداشتی و یا به گونه ای بسته بندی گردد که مانع از ورود آلودگی ها به درون بسته شود که با دستگاه بسته بندی صنایع ماشین سازی مسائلی می توانید این امر مهم را بر طرف سازید. از طرفی بسته بندی باید به گونه ای باشد که ساندویچ تا چند روز ماندگاری داشته باشد و سلامت آن را نیز حفظ نماید که این امر را با استفاده از دستگاه بسته بندی ساندویچ آماده ، ماشین سازی مسائلی می توانید محقق کنید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *